Ремонт замків Mercedes

Замок зажигания W202, W208, W210:

використовувалися з середини 1997 року на легкових автомобілях C класу до 2000 року, E класу до 2002 року. Досить надійні замки. Без втручання з-поза не виходять з ладу. Побудовано на базі процесорів моторолу 05 серії. Зрідка після влучення блискавки в машину виходить з ладу CAN шина замка, також не любить хімчистку - непрофесійну (заливають усередину замку хімікати). Функції виконує разом із блокатором керма ESL. Якщо виходить з ладу ESL, то замок продовжує функціонувати, але не всі функції, а лише відкривання закривання машини. Дозвіл на поворот ключа не буде. Номери найчастіше зустрічаються А 2105450008, А 2085450108, А 2105450308.

Замок зажигания W220, W215 :
bFQ8fxJ[1]

використовувалися з 1998 на легкових автомобілях S класу до 2004 року, CL класу до 2004 року. Дані замки запалювання можна розділити на дорестайлінгові та рестайлінгові.
Дорестайлінгові, також як і замки від W210, без втручання ззовні не виходять з ладу. Побудовані на базі процесорів моторола 705 серії та мають фізичний вихід 50 клеми. Зрідка після влучення блискавки в машину виходить з ладу CAN шина замка, також не любить хімчистку - непрофесійну (заливають усередину замку хімікати). Функції виконує разом із блоком ESM (куліса, важіль перемикання передач) . Якщо виходить з ладу ESM, то замок продовжує функціонувати, автомобіль заводитиметься, але не функціонуватиме АКПП машини. Номери найчастіше зустрічаються А 2205450008, А 2205450308.
Рестайлінгові такі ж як і дорестайлінгові, але побудовані на базах процесорів моторола 908 серії, що впливає на їхню працездатність не найкращим чином. У морози замок може "замерзнути" і ключ не повертається - машина не заводиться і не відчиняється двері автомобіля, досить трохи нагріти замок і він починає функціонувати. У такому разі необхідно терміново звернутися в ремонт, затягувати не варто, в таких умовах часто замок після відігрівання та заморожування "втрачає" на програмному рівні ключ.
Ремонту піддається у 100% випадків. Номери A 2205450408, A 2205450508 (не ламається), A 2205450608. A 2205450808 - останній побудований на базі процесорів моторола 912 серії поки не було випадків виходу з ладу, якщо звичайно ніхто не втручався.

Замок зажигания W203, W463 :

використовувалися з 2000 року на легкових автомобілях З класу до 2003 року, класу G до 2003 року.
Побудовані на базах процесорів моторола 908 серії, що впливає на їхню працездатність не найкращим чином. У морози замок може "замерзнути" і ключ не повертається - машина не заводиться і не відчиняється двері автомобіля, досить трохи нагріти замок і він починає функціонувати.
Функції виконує разом із блокатором керма ESL. У такому разі необхідно терміново звернутися в ремонт, затягувати не варто, в таких умовах часто замок після відігрівання та заморожування "втрачає" на програмному рівні ключ. Ремонту піддається у 100% випадків. Номери A 2035450108, A 2035450508 (не ламається), A 2205450608.

Замок зажигания W639 :
6mIVIq9[1]

використовувалися з 2006 року на легкових автомобілях V класу Так само як і замки запалювання від C і G класу, побудовані на базах процесорів моторола 908 серії, що впливає на їх працездатність не найкращим чином. У морози замок може "замерзнути" і ключ не повертається - машина не заводиться і не відчиняється двері автомобіля, досить трохи нагріти замок і він починає функціонувати.
Функції виконує разом із блокатором керма ESL. У такому разі необхідно терміново звернутися в ремонт, затягувати не варто, в таких умовах часто замок після відігрівання та заморожування “втрачає” на програмному рівні ключ. Ремонту піддається у 100% випадків. Номери A 6395450108, A 6395450508 (не ламається)

Замок зажигания W906 :
ssZoMMB[1]

Використовувалися з 2008 року на легкових автомобілях SprinterЗамок запалювання від Sprinter посторен на базі 912 мотороли, практично не виходить з ладу, траплялися випадки, що ламалося щось в обв'язці процесора, але з'ясувати конкретно що не вдавалося. Найчастіше на цьому типі автомобілів виходить з ладу ESL